Oct. Montly Automated Tourney Predictions Xunlai House

KnKy :: General :: General :: General :: General

Go down

Oct. Montly Automated Tourney Predictions Xunlai House

Post  esthetic on Tue Oct 21, 2008 8:33 pm

1v1 predictions

1) Your a Lesser Ninja
2) Borat Hates
3) Heros Will Be Useless
4) de klootviool
5) I Colette Brunell I
6) Bulgaria FTW
7) I Delta Force I
Cool X Se Xy Squirrel X

GvG predictions

1) Straight out of Kamadan
2) Whats Goin On
3) Gold Cape or Rage Quit
4) Stealing Society
5) BdV, Bruderschaft
6) The Cape is a Lie
7) We Want Cookies
Cool Anonymous Amatures

Your guesses are as good as mine. No really they are. But if your lazy you can just go down the line from top to bottom on the guildwars.com site or use my list. Good Luck!!!


Last edited by esthetic on Fri Oct 24, 2008 6:54 pm; edited 2 times in total (Reason for editing : Thought better of the old picks)
avatar
esthetic

Posts : 6
Join date : 2008-03-27

View user profile

Back to top Go down

Re: Oct. Montly Automated Tourney Predictions Xunlai House

Post  Meh ^^ on Tue Oct 21, 2008 10:32 pm

when is the last day to do this?

_________________
avatar
Meh ^^
Admin

Posts : 217
Join date : 2008-02-21
Age : 31

View user profile http://knky.foroes.org

Back to top Go down

Re: Oct. Montly Automated Tourney Predictions Xunlai House

Post  esthetic on Wed Oct 22, 2008 1:20 am

Last day to make GvG predictions is 10/25/08, some of the better guilds and players will wait till the last day to qualify so kinda need to wait to the last min to make the predictions on who made the cut.
avatar
esthetic

Posts : 6
Join date : 2008-03-27

View user profile

Back to top Go down

Re: Oct. Montly Automated Tourney Predictions Xunlai House

Post  Slay on Wed Oct 22, 2008 1:33 am

wooo predictions, i think im gonna wait 1 day more or so to do mines :5

_________________
avatar
Slay
Mah Skull
Mah Skull

Posts : 177
Join date : 2008-02-21
Age : 31

View user profile

Back to top Go down

Re: Oct. Montly Automated Tourney Predictions Xunlai House

Post  Meh ^^ on Wed Oct 22, 2008 8:39 am

ill wait till 24 then :3

_________________
avatar
Meh ^^
Admin

Posts : 217
Join date : 2008-02-21
Age : 31

View user profile http://knky.foroes.org

Back to top Go down

Re: Oct. Montly Automated Tourney Predictions Xunlai House

Post  Slay on Wed Oct 22, 2008 11:10 pm

yup yup :3

_________________
avatar
Slay
Mah Skull
Mah Skull

Posts : 177
Join date : 2008-02-21
Age : 31

View user profile

Back to top Go down

Re: Oct. Montly Automated Tourney Predictions Xunlai House

Post  Slay on Fri Oct 24, 2008 2:44 am

GvG

1. Straight Outta Kamadan [KMD]
2. Gold Cape Or Rage Quit [rQ]
3. The Cape Is A Lie [Trim]
4. Bruderschaft Der Verdammnis [BdV]
5. Whats Going On [sup]
6. Stealing Society [StS]
7. Pandas For World Domination [WWF]
8. We Want Cookies [NOW]

1v1

1. Enso The Goldplay
2. X Se Xy Squirrel X
3. Heros Useless Now
4. De Klootviool
5. Lol Elenas So Bad
6. I Colette Brunel I
7. Your A Lesser Ninja
8. My Stef

_________________
avatar
Slay
Mah Skull
Mah Skull

Posts : 177
Join date : 2008-02-21
Age : 31

View user profile

Back to top Go down

Re: Oct. Montly Automated Tourney Predictions Xunlai House

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


KnKy :: General :: General :: General :: General

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum